Typ kontajnera | Vonkajšie rozmery | Vnútorné rozmery | Rozmery dverí | Kapacita | Max. hmotnosť | Hmotnosť kontajnera | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dĺžka | Výška | Šírka | Dĺžka | Výška | Šírka | Výška | Šírka | ||||
8′ | 2,43m | 2.26m | 2.20m | 2.28m | 2.06m | 2.11m | 2.10m | 1.99m | 9.95m3 | 6000kg | 950kg |
10′ | 2,99m | 2.59m | 2.43m | 2.84m | 2.39m | 2.35m | 2.34m | 2.28m | 15.95m3 | 10160kg | 1300kg |
20′ | 6,06m | 2.59m | 2.43m | 5.90m | 2.39m | 2.35m | 2.34m | 2.28m | 33.10m3 | 30480kg | 2230kg |
40′ | 12,20m | 2.59m | 2.43m | 12.04m | 2.39m | 2.35m | 2.34m | 2.28m | 67.60m3 | 30480kg | 3680kg |
40′ highcube | 12,20m | 2.89m | 2.43m | 12.04m | 2.69m | 2.35m | 2.58m | 2.34m | 76.20m3 | 30480kg | 3900kg |
Kontajnery je možné využiť iba na skladové a prepravné účely v pozemnej ťahačovej doprave. Rozmer kontajnerov nezodpovedá štandardnej ISO norme a neumožňuje ich využitie v námornej alebo intermodálnej preprave. Z tohoto dôvodu 8´ DV skladové stavebné kontajnery nemajú vystavenú CSC certifikáciu, tzv. CSC štítok /CONTAINER SAFETY CERTIFICATION/, keďže CSC štítok deklaruje normu ISO a bezchybný technický stav kontajnera pre cesty po mori alebo po súši mimo EÚ. Najväčšie využitie tieto kontajnery nachádzajú v stavebníctve a v záhradníctve, ako mobilné a malé sklady, na uskladnenie náradia, drobných mechanizmov, záhradných potrieb a pod. Ich malý rozmer ich predurčuje k efektívnemu využívaniu v obmedzenom priestore.
Tento typ kontajnera nie námorný prepravný kontajner, tzn. nie je možné využívať ho na zámorskú intermodálnu prepravu tovarov. Z tohoto dôvodu sa líši aj v technickej špecifikácii. 10´ DV skladové stavebné kontajnery je možné využiť iba na skladové a prepravné účely v pozemnej ťahačovej doprave. Rozmer kontajnerov nezodpovedá štandardnej ISO norme a neumožňuje ich využitie v námornej alebo intermodálnej preprave. Z tohoto dôvodu 10´ DV skladové stavebné kontajnery nemajú vystavenú CSC certifikáciu, tzv. CSC štítok /CONTAINER SAFETY CERTIFICATION/, keďže CSC štítok deklaruje normu ISO a bezchybný technický stav kontajnera pre cesty po mori alebo po súši mimo EÚ.
Tento typ skladového námorného kontajnera je možné využiť aj pri námorných intermodálnych prepravách. Kontajnery sú v perfektnom technickom stave, so štítkom CSC /CONTAINER SAFETY CERTIFICATION/ pre cesty mimo EÚ a po mori. Významným prvkom pasívnej bezpečnosti pri nových 20´ DV skladových námorných kontajneroch je poistné púzdroprekrývajúce miesto umiestnenia visiaceho zámku. Púzdro znemožňuje nežiadúce vylomenie, vypílenie alebo poškodenie zámku kontajnera, zamedzuje jeho nadmernému korodovaniu.
Typ kontajnera 40´ HC /HIGH CUBE DRY CONTAINER STEEL/ je na rozdiel od štandardných 40´ stopových kontajnerov vyšší o cca. 30 cm /1 stopa/. Tento parameter podmieňuje ich celkovo väčšiu kapacitu a hmotnosť.